Blogi

14.1.2020 | Blogi, Google-palvelut

Google Shopping lisää verkkokaupan näkyvyyttä

Kesällä Suomessa lanseeratut Google Shopping -mainokset ovat hakumainoksia, jotka ovat verkkokaupalle loistava tapa tuoda esille tuotteitaan. Mainokset myös palvelevat kuluttajaa, […]

Read More

19.12.2019 | Blogi Googlen galleriamainokset uutena mainosmuotona Suomeen.

Googlen galleriamainokset – uusi mainosmuoto tulossa Suomeen

Galleriamainokset ovat Googlen uusin, tällä hetkellä betatestauksessa oleva mainosmuoto. Galleriamainokset julkaistiin valikoiduilla markkinoilla keväällä 2019. Nyt ne ovat pikkuhiljaa rantautumassa […]

Read More

22.11.2019 | Blogi, Google-palvelut, Sosiaalinen media, Verkkosivut Pk-yritysten digimarkkinointi Suomessa 2018.

Suosituimmat digimarkkinoinnin työkalut pk-yrityksissä vuonna 2018

Elisan ja Suomen Yrittäjien teettämässä kyselytutkimuksessa tarkasteltiin suomalaisten pienten ja keskisuurten yritysten digitaalisuutta vuonna 2018. Muiden digiasioiden ohella tutkimuksessa selvitettiin, […]

Read More

17.5.2019 | Blogi, Verkkosivut Verkkokauppa kasvattaa brändiä.

Voiko verkkokauppa toimia brändin luomisen apuna?

Tuotetietojenhallinnan työkaluja tarjoavan Salsifyn tekemät kyselytutkimukset osoittavat, että verkkokaupan sisällöillä on väliä. Toisessa tutkimuksessa tarkasteltiin kuluttajabrändien verkkokauppaa. Tutkittavana oli muun […]

Read More

6.5.2019 | Blogi, Uncategorized Miten digitaalisen markkinoinnin kumppani.

Selvitä nämä 6 asiaa, kun valitset kumppania digitaaliseen markkinointiin

Sopivan kumppanin etsiminen saattaa joskus käydä työstä myös digitaalisessa markkinoinnissa. Vaihtoehtoja on lukuisia, eikä pelkkä vierailu verkkosivuilla välttämättä kerro totuutta […]

Read More

3.5.2019 | Blogi, Uncategorized Palvelemme Saksan markkinoille tähtääviä.

Laajennatko Saksaan? Me voimme auttaa sinua markkinoinnissa!

Onko tullut aika laajentaa toimintaa ulkomaille? Ovatko Saksan markkinat otolliset yrityksellesi? Voimme auttaa sinua, sillä olemme aloittaneet yhteistyön Saksassa toimivan […]

Read More

9.4.2019 | Blogi, Sisältömarkkinointi Ulkoistettu sisällöntuotanto.

Näin varmistat, että sisällöntuotannon ulkoistaminen toimii

Haluaisitko kirjoittaa yrityksellenne blogia tai verkkosivuillenne uutta sisältöä, mutta syystä tai toisesta kynä ei sauhua? Monessa yrityksessä sisällöntuotanto junnaa, ja […]

Read More

22.3.2019 | Blogi, Sisältömarkkinointi Toimiva sisällöntuotanto.

Millainen on toimivan markkinointisisällön kaava?

Toimivan sisällön tuottaminen on haaste, johon moni yritys ja markkinoija haluaisi löytää yksiselitteisen ratkaisun. Onko olemassa kaavaa, jonka avulla voidaan […]

Read More

7.1.2019 | Blogi, Verkkosivut Panosta verkkosivujen sisältöön.

Miksi verkkosivujen sisältöön kannattaa panostaa?

Verkkosivut voivat näyttää vaikka kuinka houkuttelevilta ja moderneilta, mutta jos sivuston sisältö ei ole kunnossa, se ei palvele kävijöitä. Pahimmassa […]

Read More

7.12.2018 | Blogi, Sisältömarkkinointi Vaikuta sisällöilläsi.

Näin teet sisältömarkkinointia, joka koskettaa oikeita ihmisiä

Sisältömarkkinoinnin tärkeys on jo ymmärretty useissa yrityksissä, mutta ennen kuin sisältöjä lähdetään luomaan, on selvitettävä, kenelle markkinointia tehdään. Sisältömarkkinoinnin onnistumisessa on ratkaisevaa, että asiakas löytää yrityksen kertomista tarinoista jotain, mikä koskettaa juuri häntä. Markkinoijilta vaaditaan siis empatiaa – heidän on osattava astua asiakkaan saappaisiin voidakseen tehdä tehokasta markkinointia.

Read More