Blogi

2.4.2020 | Blogi, Google-palvelut, Verkkosivut Google Analyticsin mittari kävijän kulku.

Google Analyticsin mittarit tutuiksi: Kävijän kulku

Google Analyticsin Kävijän kulku -osio (behavior flow) visualisoi sivuston kävijöiden liikkumista istunnon aikana: minkälaista reittiä he kulkevat sivustolla ja missä […]

Read More

30.3.2020 | Blogi

80/20-sääntö pätee myös markkinoinnissa

Laittaessasi markkinointiin panoksia haluat varmasti suurimman osan niistä tuottavan tuloksia. Usein näin ei kuitenkaan tapahdu, vaan aikaa saattaa kulua esimerkiksi […]

Read More

17.3.2020 | Blogi

Markkinoinnin ulkoistamisen 5 hyötyä

Markkinointi vaatii nykypäivänä yhä monipuolisempaa osaamista. Digimarkkinoinnin kenttä on laaja, ja yhden ihmisen on vaikea ottaa sitä kokonaan haltuunsa. Moni […]

Read More

12.3.2020 | Blogi, Google-palvelut, Verkkosivut Liikenteen lähteet Google Analyticsissä.

Google Analyticsin mittarit tutuiksi: Liikenteen lähteet

Mistä verkkosivustosi kävijät tulevat? Google Analyticsin Hankinta-osio (Acquisition) kertoo sinulle hyödyllistä tietoa verkkosivuillesi saapuneen liikenteen lähteistä (traffic sources). Voit tutkia esimerkiksi mistä […]

Read More

27.2.2020 | Blogi, Google-palvelut, Verkkosivut Google Analyticsin mittari välitön poistumisprosentti.

Google Analyticsin mittarit tutuiksi: Välitön poistuminen prosenteissa

Tässä blogisarjassa avaamme tärkeimpiä Google Analytics -tunnuslukuja. Tällä kertaa suurennuslasin alla on välitön poistuminen prosenteissa (bounce rate). Mitä välitön poistumisprosentti […]

Read More

21.2.2020 | Blogi, Google-palvelut, Verkkosivut Markkinoinnin mittarit tutuksi

Google Analyticsin mittarit tutuiksi: Keskimääräinen istunnon kesto

Tämä on ensimmäinen osa uutta blogisarjaa, jossa tarkastelemme Google Analyticsin keskeisimpiä markkinoinnin mittareita. Mitä verkkosivuston keskimääräinen istunnon kesto (Average session […]

Read More

14.1.2020 | Blogi, Google-palvelut

Google Shopping lisää verkkokaupan näkyvyyttä

Kesällä Suomessa lanseeratut Google Shopping -mainokset ovat hakumainoksia, jotka ovat verkkokaupalle loistava tapa tuoda esille tuotteitaan. Mainokset myös palvelevat kuluttajaa, […]

Read More

19.12.2019 | Blogi Googlen galleriamainokset uutena mainosmuotona Suomeen.

Googlen galleriamainokset – uusi mainosmuoto tulossa Suomeen

Galleriamainokset ovat Googlen uusin, tällä hetkellä betatestauksessa oleva mainosmuoto. Galleriamainokset julkaistiin valikoiduilla markkinoilla keväällä 2019. Nyt ne ovat pikkuhiljaa rantautumassa […]

Read More

22.11.2019 | Blogi, Google-palvelut, Sosiaalinen media, Verkkosivut Pk-yritysten digimarkkinointi Suomessa 2018.

Suosituimmat digimarkkinoinnin työkalut pk-yrityksissä vuonna 2018

Elisan ja Suomen Yrittäjien teettämässä kyselytutkimuksessa tarkasteltiin suomalaisten pienten ja keskisuurten yritysten digitaalisuutta vuonna 2018. Muiden digiasioiden ohella tutkimuksessa selvitettiin, […]

Read More

17.5.2019 | Blogi, Verkkosivut Verkkokauppa kasvattaa brändiä.

Voiko verkkokauppa toimia brändin luomisen apuna?

Tuotetietojenhallinnan työkaluja tarjoavan Salsifyn tekemät kyselytutkimukset osoittavat, että verkkokaupan sisällöillä on väliä. Toisessa tutkimuksessa tarkasteltiin kuluttajabrändien verkkokauppaa. Tutkittavana oli muun […]

Read More