Blogi

24.4.2020 | Blogi, Inbound, Sisältömarkkinointi, Sosiaalinen media, Verkkosivut Brändin rakentaminen digitaalisissa kanavissa.

Brändin rakentaminen digitaalisissa markkinointikanavissa

Yrityksen brändi on ihmisten muodostama mielikuva kyseisestä yrityksestä. Ja tämä mielikuva on summa kaikesta kuullusta, nähdystä ja yrityksen kanssa koetusta. […]

Lue lisää

17.4.2020 | Blogi, Google-palvelut, Verkkosivut Google Analytics -tavoitteet.

Google Analyticsin mittarit tutuiksi: Konversio

Tässä blogisarjassa tarkastelemme Google Analyticsin tärkeimpiä mittareita. Tällä kertaa aiheena on konversio (conversion).  Tee tuloksellista markkinointia Liiketoiminnalle tulee aina määrittää […]

Lue lisää

9.4.2020 | Blogi, Google-palvelut Google Trends toimii mainostajan apuna.

Hyödynnä Google Trendsin tarjoama tieto hakujen trendeistä

Google Trends on työkalu, joka kokoaa ja tilastoi Google-hakukoneessa ympäri maailmaa tehdyt haut. Tämä tarkoittaa valtavaa määrää tietoa ihmisten kiinnostuksen […]

Lue lisää

2.4.2020 | Blogi, Google-palvelut, Verkkosivut Google Analyticsin mittari kävijän kulku.

Google Analyticsin mittarit tutuiksi: Kävijän kulku

Google Analyticsin Kävijän kulku -osio (behavior flow) visualisoi sivuston kävijöiden liikkumista istunnon aikana: minkälaista reittiä he kulkevat sivustolla ja missä […]

Lue lisää

30.3.2020 | Blogi

80/20-sääntö pätee myös markkinoinnissa

Laittaessasi markkinointiin panoksia haluat varmasti suurimman osan niistä tuottavan tuloksia. Usein näin ei kuitenkaan tapahdu, vaan aikaa saattaa kulua esimerkiksi […]

Lue lisää

17.3.2020 | Blogi

Markkinoinnin ulkoistamisen 5 hyötyä

Markkinointi vaatii nykypäivänä yhä monipuolisempaa osaamista. Digimarkkinoinnin kenttä on laaja, ja yhden ihmisen on vaikea ottaa sitä kokonaan haltuunsa. Moni […]

Lue lisää

12.3.2020 | Blogi, Google-palvelut, Verkkosivut Liikenteen lähteet Google Analyticsissä.

Google Analyticsin mittarit tutuiksi: Liikenteen lähteet

Mistä verkkosivustosi kävijät tulevat? Google Analyticsin Hankinta-osio (Acquisition) kertoo sinulle hyödyllistä tietoa verkkosivuillesi saapuneen liikenteen lähteistä (traffic sources). Voit tutkia esimerkiksi mistä […]

Lue lisää

27.2.2020 | Blogi, Google-palvelut, Verkkosivut Google Analyticsin mittari välitön poistumisprosentti.

Google Analyticsin mittarit tutuiksi: Välitön poistuminen prosenteissa

Tässä blogisarjassa avaamme tärkeimpiä Google Analytics -tunnuslukuja. Tällä kertaa suurennuslasin alla on välitön poistuminen prosenteissa (bounce rate). Mitä välitön poistumisprosentti […]

Lue lisää

21.2.2020 | Blogi, Google-palvelut, Verkkosivut Markkinoinnin mittarit tutuksi

Google Analyticsin mittarit tutuiksi: Keskimääräinen istunnon kesto

Tämä on ensimmäinen osa uutta blogisarjaa, jossa tarkastelemme Google Analyticsin keskeisimpiä markkinoinnin mittareita. Mitä verkkosivuston keskimääräinen istunnon kesto (Average session […]

Lue lisää

14.1.2020 | Blogi, Google-palvelut

Google Shopping lisää verkkokaupan näkyvyyttä

Kesällä Suomessa lanseeratut Google Shopping -mainokset ovat hakumainoksia, jotka ovat verkkokaupalle loistava tapa tuoda esille tuotteitaan. Mainokset myös palvelevat kuluttajaa, […]

Lue lisää