Blogi

21.2.2020 | Blogi, Google-palvelut, Verkkosivut Markkinoinnin mittarit tutuksi

Google Analyticsin mittarit tutuiksi: Keskimääräinen istunnon kesto

Tämä on ensimmäinen osa uutta blogisarjaa, jossa tarkastelemme Google Analyticsin keskeisimpiä markkinoinnin mittareita. Mitä verkkosivuston keskimääräinen istunnon kesto (Average session […]

Lue lisää

14.1.2020 | Blogi, Google-palvelut

Google Shopping lisää verkkokaupan näkyvyyttä

Kesällä Suomessa lanseeratut Google Shopping -mainokset ovat hakumainoksia, jotka ovat verkkokaupalle loistava tapa tuoda esille tuotteitaan. Mainokset myös palvelevat kuluttajaa, […]

Lue lisää

19.12.2019 | Blogi Googlen galleriamainokset uutena mainosmuotona Suomeen.

Googlen galleriamainokset – uusi mainosmuoto tulossa Suomeen

Galleriamainokset ovat Googlen uusin, tällä hetkellä betatestauksessa oleva mainosmuoto. Galleriamainokset julkaistiin valikoiduilla markkinoilla keväällä 2019. Nyt ne ovat pikkuhiljaa rantautumassa […]

Lue lisää

22.11.2019 | Blogi, Google-palvelut, Sosiaalinen media, Verkkosivut Pk-yritysten digimarkkinointi Suomessa 2018.

Suosituimmat digimarkkinoinnin työkalut pk-yrityksissä vuonna 2018

Elisan ja Suomen Yrittäjien teettämässä kyselytutkimuksessa tarkasteltiin suomalaisten pienten ja keskisuurten yritysten digitaalisuutta vuonna 2018. Muiden digiasioiden ohella tutkimuksessa selvitettiin, […]

Lue lisää

17.5.2019 | Blogi, Verkkosivut Verkkokauppa kasvattaa brändiä.

Voiko verkkokauppa toimia brändin luomisen apuna?

Tuotetietojenhallinnan työkaluja tarjoavan Salsifyn tekemät kyselytutkimukset osoittavat, että verkkokaupan sisällöillä on väliä. Toisessa tutkimuksessa tarkasteltiin kuluttajabrändien verkkokauppaa. Tutkittavana oli muun […]

Lue lisää

6.5.2019 | Blogi, Uncategorized Miten digitaalisen markkinoinnin kumppani.

Selvitä nämä 6 asiaa, kun valitset kumppania digitaaliseen markkinointiin

Sopivan kumppanin etsiminen saattaa joskus käydä työstä myös digitaalisessa markkinoinnissa. Vaihtoehtoja on lukuisia, eikä pelkkä vierailu verkkosivuilla välttämättä kerro totuutta […]

Lue lisää

3.5.2019 | Blogi, Uncategorized Palvelemme Saksan markkinoille tähtääviä.

Laajennatko Saksaan? Me voimme auttaa sinua markkinoinnissa!

Onko tullut aika laajentaa toimintaa ulkomaille? Ovatko Saksan markkinat otolliset yrityksellesi? Voimme auttaa sinua, sillä olemme aloittaneet yhteistyön Saksassa toimivan […]

Lue lisää

9.4.2019 | Blogi, Sisältömarkkinointi Ulkoistettu sisällöntuotanto.

Näin varmistat, että sisällöntuotannon ulkoistaminen toimii

Haluaisitko kirjoittaa yrityksellenne blogia tai verkkosivuillenne uutta sisältöä, mutta syystä tai toisesta kynä ei sauhua? Monessa yrityksessä sisällöntuotanto junnaa, ja […]

Lue lisää

22.3.2019 | Blogi, Sisältömarkkinointi Toimiva sisällöntuotanto.

Millainen on toimivan markkinointisisällön kaava?

Toimivan sisällön tuottaminen on haaste, johon moni yritys ja markkinoija haluaisi löytää yksiselitteisen ratkaisun. Onko olemassa kaavaa, jonka avulla voidaan […]

Lue lisää

7.1.2019 | Blogi, Verkkosivut Panosta verkkosivujen sisältöön.

Miksi verkkosivujen sisältöön kannattaa panostaa?

Verkkosivut voivat näyttää vaikka kuinka houkuttelevilta ja moderneilta, mutta jos sivuston sisältö ei ole kunnossa, se ei palvele kävijöitä. Pahimmassa […]

Lue lisää