Blogi

7.12.2018 | Blogi, Sisältömarkkinointi Vaikuta sisällöilläsi.

Näin teet sisältömarkkinointia, joka koskettaa oikeita ihmisiä

Sisältömarkkinoinnin tärkeys on jo ymmärretty useissa yrityksissä, mutta ennen kuin sisältöjä lähdetään luomaan, on selvitettävä, kenelle markkinointia tehdään. Sisältömarkkinoinnin onnistumisessa on ratkaisevaa, että asiakas löytää yrityksen kertomista tarinoista jotain, mikä koskettaa juuri häntä. Markkinoijilta vaaditaan siis empatiaa – heidän on osattava astua asiakkaan saappaisiin voidakseen tehdä tehokasta markkinointia.

Lue lisää

7.11.2018 | Blogi, Sisältömarkkinointi Henkilökohtaisempaa markkinointia ostajaprofiilien avulla.

Miksi ostajaprofiilien rakentaminen kannattaa?

Ostajaprofiilit ovat osittain fiktiivisiä, mutta asiakastuntemukseen perustuvia yrityksen ihanneasiakkaita. Niiden tehtävä on auttaa kohdistamaan markkinointia juuri oikeille henkilöille. Ostajaprofiilit eivät […]

Lue lisää

15.10.2018 | Blogi, Sisältömarkkinointi Tunteisiin vetoava markkinointi.

Miksi tunteet ratkaisevat markkinoinnissa?

Mikä saa sinut ostamaan tietyn tuotemerkin tuotteen yhä uudelleen tai suosimaan yhtä liikettä yli muiden? Vastatessaan kysymykseen ostajat antavat usein […]

Lue lisää

7.10.2018 | Blogi, Verkkosivut Verkkosivu-uudistuksen kulmakivet.

Huomioi vähintään nämä viisi seikkaa yrityksen verkkosivu-uudistuksessa

Verkkosivut vaikuttavat yrityksen menestymiseen, oli kyseessä sitten b2b-yritys tai verkkokauppa. Siksi sivusto kannattaa pitää nykyaikaisena ja toimivana, vaikka verkkosivujen uudistaminen […]

Lue lisää

7.9.2018 | Blogi, Sisältömarkkinointi Määrittele asiakkaasi ostopolku.

Eivätkö markkinointiponnistukset tuota tulosta? Ota asiakkaasi ostopolku haltuun

Eikö yrityksesi kauppa kulje, vaikka markkinointiin on panostettu ja useita keinoja kokeiltu? Jos bloggaaminen, some-markkinointi ja hakukoneoptimointi eivät tunnu tehoavan, […]

Lue lisää

7.8.2018 | Blogi, Uncategorized Paluu arkeen voi stressata.

Stressaako paluu arkeen? Viisi apukeinoa loman jälkeiseen ahdistukseen

Kesälomat ovat ohi ja viimeisetkin lomalaiset ovat palaamassa toimistoon. Paluu arkeen on monelle karu, kun työt ovat kasautuneet ja salasanat […]

Lue lisää

28.6.2018 | Blogi, Sosiaalinen media Vinkit toimivaan Facebook-markkinointiin.

Viisi vinkkiä onnistuneeseen Facebook-mainontaan

Näkyvyys Facebookissa ja muualla sosiaalisessa mediassa on osa lähes jokaisen menestykseen tähtäävän yrityksen markkinointisuunnitelmaa. Yrityssivun luominen Facebookiin on helppoa, mutta […]

Lue lisää

15.6.2018 | Blogi, Google-palvelut Näin parannat Google Ads-markkinointia.

3 helppoa ja nopeaa tapaa parantaa AdWords-markkinoinnin ROI:ta

Google AdWords -markkinointi on tuttua suurimmalle osalle suomalaisista yrityksistä. AdWords-markkinointia tehdään paljon omatoimisesti tai hyvin pienellä mainostilin hallinnointityöllä. AdWords-markkinoinnin aloittaminen […]

Lue lisää

30.5.2018 | Blogi, Verkkosivut Digitaalinen markkinointi ja GDPR.

Digitaalinen markkinointi ja GDPR

Tässä kooste miten tietosuojauudistus vaikuttaa digitaaliseen markkinointiin yrityksen verkkosivuilla. Yleisimmät henkilötiedot, joita digitaalisessa markkinoinnissa käsitellään ovat: Nimi ja/tai sähköpostiosoite Osoite- […]

Lue lisää

8.5.2018 | Blogi, Google-palvelut Google Analytics ja GDPR.

Google Analytics ja GDPR

Google Analyticsiin on tullut uusia ominaisuuksia, kun GDPR:n voimaan astuminen (25.5.2018) lähestyy. Google on julkaissut työkalun, jolla voit itse vaikuttaa […]

Lue lisää