Blogi

7.5.2018 | Blogi, Uncategorized Active Campaign ja GDPR.

Active Campaign & GDPR

Tämä on lyhennelmä Active Campaign omasta GDPR:stä. Pääkohdat: Markkinointirekisteriin liityttäessä pitää erikseen vahvistaa, että käyttäjä on lukenut yrityksen verkkosivujen käyttöehdot […]

Lue lisää

1.5.2018 | Blogi, Verkkosivut Varmista verkkosivujen käytettävyys.

Verkkosivujen huono käytettävyys ajaa asiakkaat kilpailijalle

Yrityksen kotisivujen suunnittelussa hyvä käytettävyys ei ole toissijainen asia. Jos asiakas saapuu sivustolle etsimään palvelua tai tuotetta, mutta ei löydä […]

Lue lisää

8.4.2018 | Blogi, Sosiaalinen media Suomen menestyneimmät Facebook-postaukset.

Suomen menestyneimmät Facebook-postaukset maaliskuussa

Maaliskuussa Suomen suosituimpien Facebook-postausten kolmen kärjessä erot olivat hiuksenhienoja. Postaus pääsee top-3-listalle keräämällä eniten toimintoja, eli reaktioita, kommentteja tai jakoja. […]

Lue lisää

28.3.2018 | Blogi, Google-palvelut Säätilaan pohjautuva Google-mainonta.

Säätilaan perustuva Google-mainonta

Hurraa! Kehitys kehittyy: Lanseeraamme juuri kevään kynnyksellä säätilaan pohjautuvan Google-mainonnan Mistä kyse? Pystymme määrittelemään mainosten esiintymisen Googlen hakutuloksissa tai Display […]

Lue lisää

26.3.2018 | Blogi, Sosiaalinen media Menestyvät Facebook-sivut.

Mitä olisi vaadittu Facebookin Top-5 sivuksi pääsemiseksi helmikuussa 2018

Helmikuussa 5. eniten toimintoja oli Hobby Hall Facebook sivulla, eli yhteensä 67 765. Toiminnot voivat olla jakoja, tykkäyksiä, ”oli täällä”-klikkauksia, kysymyksiä, […]

Lue lisää

15.3.2018 | Blogi, Google-palvelut, Verkkosivut Hakukoneoptimoinnin pääkohdat.

Google hakukoneoptimointi ja mikä on löytymisen kannalta tärkeää

Googlen hakutulosten järjestyksen päättää Googlen indeksointialgoritmi. Algoritmi ja sen päivitykset ovat Googlelle liikesalaisuuksia, jotta hakutulokset pysyisivät mahdollisimman osuvina. Googlen tärkein […]

Lue lisää

14.3.2018 | Blogi, Google-palvelut Vinkit brändimarkkinoijalle.

5 vihjettä brändimarkkinointiin Googlessa

Google tutkii jatkuvasti kuluttajien käyttäytymistä verkossa. Yksi erityinen tutkimuksen kohde on ollut brändilähettiläät (brand advocates). Brändilähettiläät ovat henkilöitä, jotka vaikuttavat […]

Lue lisää

8.3.2018 | Blogi, Uncategorized Johtava arvomme on avoimuus.

Arvot, kokemus ja toiminta synnyttävät kulttuurin

Kun perustimme Menestystarinat Oy:n vuonna 2006, johtava arvomme oli avoimuus. Avoimuus vuonna 2006 ei ollut itsestään selvää digimarkkinoinnissa. Kokemuksemme mukaan […]

Lue lisää