045 876 9670

Tehokkuutta markkinoinnin automaatiolla Tehokkuutta markkinoinnin automaatiolla
  • Palvelut
  • Ostopolku
    • Miksi ostajaprofiili
    • Mikä ostopolku
    • Miksi ostopolku
  • Yritys
    • Yrityksen tarina
    • Avoimet työpaikat
  • Tiimi
  • Referenssit
  • Blogi
  • Yhteystiedot
  • Palvelut
  • Ostopolku
    • Miksi ostajaprofiili
    • Mikä ostopolku
    • Miksi ostopolku
  • Yritys
    • Yrityksen tarina
    • Avoimet työpaikat
  • Tiimi
  • Referenssit
  • Blogi
  • Yhteystiedot

Blogi

Etusivu | Blogi

Tehokkuutta markkinoinnin automaatiolla

Markkinoinnin automaation teho perustuu potentiaalisten ostajien tunnistamiseen verkkosivun liikenteestä ja tiedon keräämiseen asiakkaan käyttäytymisestä. Markkinointiautomaatiojärjestelmän avulla voidaan viestiä asiakkaalle personoidusti…

Lue lisää

Tee tulosta sisältömarkkinoinnilla

Tarjoa asiakkaillesi hyödyllistä sisältöä ja auta heitä tekemään positiivinen ostopäätös.   Mitä sisältömarkkinointi on?  Sisältömarkkinoinnin keskeinen tehtävä on asiakkaan auttaminen. Yrityksen…

Lue lisää

Miten voi saada bannit Linkediniin?

Olen kuullut otsikon kysymyksen viime päivinä useammin kuin kerran. Antakaapas kun kerron. Linkediniin voi saada bannit ainakin kahdella tavalla. Viime…

Lue lisää

Hakusanamainonnalla kohdennat tehokkaasti

Verkko mahdollistaa asiakkaalle oma-aloitteisen tiedon etsimisen ja lukemattomien vaihtoehtojen vertailun. Yrityksen kannattaa olla esillä oikealla hetkellä, auttaen ja tarjoten asiakkaalle…

Lue lisää

Hakukoneoptimoinnilla tulosta

Tekemällä hakukoneoptimointia saat näkyvyyttä, liikennettä ja myyntiä.   Hakukoneet apunamme   Hakukoneyhtiö Google kiteyttää itsestään näin: ”Our mission is to organize the…

Lue lisää

Digimarkkinoinnin sanasto tutuksi

Koostimme listaa digimarkkinointiin liittyvistä termeistä ja lyhenteistä. Testaa, ovatko nämä sinulle jo tuttuja!  A/B-testaus liittyy markkinoinnin kehittämiseen. A/B-testauksessa verrataan esim….

Lue lisää

Brändin rakentaminen digitaalisissa markkinointikanavissa

Yrityksen brändi on ihmisten muodostama mielikuva kyseisestä yrityksestä. Ja tämä mielikuva on summa kaikesta kuullusta, nähdystä ja yrityksen kanssa koetusta….

Lue lisää

Google Analyticsin mittarit tutuiksi: Konversio

Tässä blogisarjassa tarkastelemme Google Analyticsin tärkeimpiä mittareita. Tällä kertaa aiheena on konversio (conversion).  Tee tuloksellista markkinointia Liiketoiminnalle tulee aina määrittää…

Lue lisää

Hyödynnä Google Trendsin tarjoama tieto hakujen trendeistä

Google Trends on työkalu, joka kokoaa ja tilastoi Google-hakukoneessa ympäri maailmaa tehdyt haut. Tämä tarkoittaa valtavaa määrää tietoa ihmisten kiinnostuksen…

Lue lisää

Google Analyticsin mittarit tutuiksi: Kävijän kulku

Google Analyticsin Kävijän kulku -osio (behavior flow) visualisoi sivuston kävijöiden liikkumista istunnon aikana: minkälaista reittiä he kulkevat sivustolla ja missä…

Lue lisää

Viimeisimmät artikkelit

  • Kummallisia LinkedIn-postauksia, työntekijöiden irtisanoutumisia – Onko Menestystarinat “työnantajapahis”?
  • Vieraskynä: Uskallatko olla olematta kaikkien kaveri?
  • Vieraskynä: Konsulttiverkko
  • Vieraskynä: Growth hacking
  • Outbound- ja inbound-markkinointi

Arkistot

  • joulukuu 2020
  • marraskuu 2020
  • lokakuu 2020
  • heinäkuu 2020
  • kesäkuu 2020
  • huhtikuu 2020
  • maaliskuu 2020
  • helmikuu 2020
  • tammikuu 2020
  • joulukuu 2019
  • marraskuu 2019
  • toukokuu 2019
  • huhtikuu 2019
  • maaliskuu 2019
  • tammikuu 2019
  • joulukuu 2018
  • marraskuu 2018
  • lokakuu 2018
  • syyskuu 2018
  • elokuu 2018
  • kesäkuu 2018
  • toukokuu 2018
  • huhtikuu 2018
  • maaliskuu 2018

Kategoriat

  • Blogi
  • Google-palvelut
  • Inbound
  • RRR
  • Sisältömarkkinointi
  • Sosiaalinen media
  • Verkkosivut
  • Vierasblogi

Artikkelien selaus

« 1 2 3 … 6 »

Menestystarinat Oy
Köydenpunojankatu 2 A D, 00180 Helsinki
Vesijärvenkatu 15, 15140 Lahti

045 876 9670

info@menestystarinat.fi

  • Tietosuojaseloste