Ota yhteyttä


Menestystarinat is a digital
marketing consultant agency.

Our mission is to create concrete and measurable value to our clients’ business by planning and executing succesful digital marketing activities. Our services base on research on internet usage. We are a group of 15 digital marketing professionals with different core competencies.

Customer is in the core of our activities:

We plan and optimise the campaigns together with our clients. We assign you with own campaign planner who is always there for you and with who you can meet up on a regular basis.

Transparent media spending:

We report transparently on actual media spending

More high quality contacts:

Our approach is to work quality, not quantity in our minds. We are not media dependent.

Carefully optimised media budget:

We increase or decrease your media budget based on the campaign results.

Clear connection in sales and marketing:

We use constantly web analytics to monitor campaign results.

Miksi ostajaprofiilien rakentaminen kannattaa?

Ostajaprofiilit ovat osittain fiktiivisiä, mutta asiakastuntemukseen perustuvia yrityksen ihanneasiakkaita. Niiden tehtävä on auttaa kohdistamaan markkinointia juuri oikeille henkilöille. Ostajaprofiilit eivät ole kuvauksia yrityksen kohderyhmistä, vaan syväluotaavia ja yksityiskohtaisia henkilökuvia. Ostajaprofiilit eivät kuitenkaan ole todellisia henkilöitä, vaan yleistyksiä yrityksen olemassa olevista ja tavoittelemista asiakkaista. Ne pohjautuvat esimerkiksi nykyisille ja entisille asiakkaille tehtyihin kyselyihin. Usein ensimmäinen kysymys,...

Huomioi vähintään nämä viisi seikkaa yrityksen verkkosivu-uudistuksessa

Verkkosivut vaikuttavat yrityksen menestymiseen, oli kyseessä sitten b2b-yritys tai verkkokauppa. Siksi sivusto kannattaa pitää nykyaikaisena ja toimivana, vaikka verkkosivujen uudistaminen saattaisi tuntua aikaa ja budjettia syövältä projektilta, jonka lykkääminen houkuttaa. Verkkosivu-uudistuksen viivästyttämisestä on kuitenkin enemmän haittaa kuin iloa, sillä jo viisi tai kuusi vuotta vanhat sivut näyttävät usein vanhanaikaisilta eivätkä välttämättä edes tue mobiililaitteita. Sivusto...

Miksi tunteet ratkaisevat markkinoinnissa?

Mikä saa sinut ostamaan tietyn tuotemerkin tuotteen yhä uudelleen tai suosimaan yhtä liikettä yli muiden? Vastatessaan kysymykseen ostajat antavat usein järkiperäisiä perusteluja, kuten että tuote edustaa laadukkuudestaan tunnettua merkkiä ja on siksi kestävämpi kuin kilpailijan tuote. Tosiasiassa ostaja valitsee usein lukuisista eri vaihtoehdoista, jotka saattavat järkiperäisin perustein olla hyvin lähellä toisiaan. Siksi taustalla on aina...

Eivätkö markkinointiponnistukset tuota tulosta? Ota asiakkaasi ostopolku haltuun

Eikö yrityksesi kauppa kulje, vaikka markkinointiin on panostettu ja useita keinoja kokeiltu? Jos bloggaaminen, some-markkinointi ja hakukoneoptimointi eivät tunnu tehoavan, katse kannattaa siirtää yrityksesi tyypillisen asiakkaan ostopolkuun. Tässä blogitekstissä kerromme, mikä on ostopolku ja miten sen eri vaiheissa kannattaa tehdä markkinointia. Ajatus ostopolusta on syntynyt siitä, että nykyaikaisten asiakkaiden ostokäyttäytyminen on muuttunut, eivätkä tutut suoraviivaiset...

Stressaako paluu arkeen? Viisi apukeinoa loman jälkeiseen ahdistukseen

Kesälomat ovat ohi ja viimeisetkin lomalaiset ovat palaamassa toimistoon. Paluu arkeen on monelle karu, kun työt ovat kasautuneet ja salasanat unohtuneet. Vaikka loman aikana tarkoitus on palautua, ensimmäisenä työpäivänä olo ei välttämättä ole erityisen rentoutunut. Moni kokee lomalta palatessaan jopa ahdistusta, ja loman jälkeinen masennuskin on tunnettu ilmiö. Osaa ahdistaa yksinkertaisesti paluu arkeen, mutta myös...

Viisi vinkkiä onnistuneeseen Facebook-mainontaan

Näkyvyys Facebookissa ja muualla sosiaalisessa mediassa on osa lähes jokaisen menestykseen tähtäävän yrityksen markkinointisuunnitelmaa. Yrityssivun luominen Facebookiin on helppoa, mutta haastavampi tehtävä on erottua joukosta jatkuvassa informaatiotulvassa. Yritys voi näkyä Facebookissa sekä maksamalla mainoksista että ilmaiseksi eli orgaanisesti. Maksetun mainonnan etuihin kuuluu muun muassa mahdollisuus kohdistaa markkinointi juuri oman yrityksen kohdeyleisölle. Ilmaista markkinointia ovat yrityksen...

3 helppoa ja nopeaa tapaa parantaa AdWords-markkinoinnin ROI:ta

Google AdWords -markkinointi on tuttua suurimmalle osalle suomalaisista yrityksistä. AdWords-markkinointia tehdään paljon omatoimisesti tai hyvin pienellä mainostilin hallinnointityöllä. AdWords-markkinoinnin aloittaminen on helppoa, mutta menestyvän AdWords-markkinoinnin tekeminen onkin jo suurempi haaste. Tässä kolme helposti ja nopeasti tarkistettavaa asiaa, joilla voit parantaa AdWords-markkinointisi ROI:ta jo tänään. Google AdWordsin Display -kohdennus Lähtökohtaisesti Google AdWords -mainonta on käynnissä avainsanakohdennettuna...