Ota yhteyttä


Menestystarinat is a digital
marketing consultant agency.

Our mission is to create concrete and measurable value to our clients’ business by planning and executing succesful digital marketing activities. Our services base on research on internet usage. We are a group of 15 digital marketing professionals with different core competencies.

Customer is in the core of our activities:

We plan and optimise the campaigns together with our clients. We assign you with own campaign planner who is always there for you and with who you can meet up on a regular basis.

Transparent media spending:

We report transparently on actual media spending

More high quality contacts:

Our approach is to work quality, not quantity in our minds. We are not media dependent.

Carefully optimised media budget:

We increase or decrease your media budget based on the campaign results.

Clear connection in sales and marketing:

We use constantly web analytics to monitor campaign results.

Voiko verkkokauppa toimia brändin luomisen apuna?

Tuotetietojenhallinnan työkaluja tarjoavan Salsifyn tekemät kyselytutkimukset osoittavat, että verkkokaupan sisällöillä on väliä. Toisessa tutkimuksessa tarkasteltiin kuluttajabrändien verkkokauppaa. Tutkittavana oli muun muassa se, miten brändit käyttävät verkkokauppakanavia bränditietoisuuden kasvattamiseen. Toisessa tutkimuksessa kysyttiin kuluttajien kokemuksia verkkokaupoista. Verkkokauppa voi kasvattaa brändin tunnettuutta Bränditutkimukseen osallistui 200 pohjoisamerikkalaista verkkokaupan, myynnin ja markkinoinnin ammattilaista. Mukana olleista brändeistä 37 prosenttia kertoi, että...

Selvitä nämä 6 asiaa, kun valitset kumppania digitaaliseen markkinointiin

Sopivan kumppanin etsiminen saattaa joskus käydä työstä myös digitaalisessa markkinoinnissa. Vaihtoehtoja on lukuisia, eikä pelkkä vierailu verkkosivuilla välttämättä kerro totuutta markkinointitoimiston osaamisesta tai sopivuudesta yrityksellesi. Helpottaaksemme tehtävääsi kokosimme kuuden kohdan listan, joka auttaa valitsemaan juuri yrityksellesi sopivan kumppanin digitaaliseen markkinointiin. 1. Mikä on toimiston historia ja erikoisosaaminen? Kuinka pitkään yritys on tehnyt digitaalista markkinointia ja...

Laajennatko Saksaan? Me voimme auttaa sinua markkinoinnissa!

Onko tullut aika laajentaa toimintaa ulkomaille? Ovatko Saksan markkinat otolliset yrityksellesi? Voimme auttaa sinua, sillä olemme aloittaneet yhteistyön Saksassa toimivan hakukonemarkkinointiyhtiö High Voltage Seo:n kanssa. Hakukonemarkkinointi Saksassa vaatii omat erikoisosaajansa, jotka tuntevat kielen lisäksi paikalliset markkinat. Sopivan markkinointitoimiston löytäminen ulkomailta voi viedä paljon kallista aikaa, joten helpottaaksemme asiakkaidemme pääsyä Saksan markkinoille olemme aloittaneet yhteistyön paikallisen...

Näin varmistat, että sisällöntuotannon ulkoistaminen toimii

Haluaisitko kirjoittaa yrityksellenne blogia tai verkkosivuillenne uutta sisältöä, mutta syystä tai toisesta kynä ei sauhua? Monessa yrityksessä sisällöntuotanto junnaa, ja taustalla on usein aika- tai resurssipula. Varsinkin jos markkinointitiimi on pieni eikä erillistä sisällöntuottajaa ole, paras vaihtoehto on usein sisällöntuottamisen ulkoistaminen. Etuina sisällöntuotannon ulkoistamisessa on, että se säästää aikaa ja sisällön tuottaa markkinoinnin asiantuntija. Ulkoistettu...

Millainen on toimivan markkinointisisällön kaava?

Toimivan sisällön tuottaminen on haaste, johon moni yritys ja markkinoija haluaisi löytää yksiselitteisen ratkaisun. Onko olemassa kaavaa, jonka avulla voidaan tuottaa sisältöä, jota jaetaan ja joka lisää yrityksen arvostusta oman alansa asiantuntijana? LinkedInin ja Buzzsumon yhteistyössä tekemä tutkimus etsi vastausta tähän kysymykseen. Tutkimuksessa selvitettiin markkinointisisältöjen menestymistä tarkastelemalla yli 400 000 somessa jaettua sisältöä. Sisällöntuotanto lähtee tavoitteiden...

Miksi verkkosivujen sisältöön kannattaa panostaa?

Verkkosivut voivat näyttää vaikka kuinka houkuttelevilta ja moderneilta, mutta jos sivuston sisältö ei ole kunnossa, se ei palvele kävijöitä. Pahimmassa tapauksessa potentiaaliset asiakkaat eivät koskaan edes löydä yrityksen verkkosivuja, jos niiltä ei löydy riittävästi oikeanlaista tekstiä. Verkkosivujen teksteihin panostamiseen kannattaa suhtautua asiakaspalveluna. Kuvat ja videot ovat tärkeitä, mutta lopulta tekstisisältö ratkaisee sen, miten hyvin sivusto...

Näin teet sisältömarkkinointia, joka koskettaa oikeita ihmisiä

Sisältömarkkinoinnin tärkeys on jo ymmärretty useissa yrityksissä, mutta ennen kuin sisältöjä lähdetään luomaan, on selvitettävä, kenelle markkinointia tehdään. Sisältömarkkinoinnin onnistumisessa on ratkaisevaa, että asiakas löytää yrityksen kertomista tarinoista jotain, mikä koskettaa juuri häntä. Markkinoijilta vaaditaan siis empatiaa – heidän on osattava astua asiakkaan saappaisiin voidakseen tehdä tehokasta markkinointia. Tarjoa osuvaa sisältöä Samaistuminen sisältömarkkinoinnissa on kaksisuuntainen...

Miksi ostajaprofiilien rakentaminen kannattaa?

Ostajaprofiilit ovat osittain fiktiivisiä, mutta asiakastuntemukseen perustuvia yrityksen ihanneasiakkaita. Niiden tehtävä on auttaa kohdistamaan markkinointia juuri oikeille henkilöille. Ostajaprofiilit eivät ole kuvauksia yrityksen kohderyhmistä, vaan syväluotaavia ja yksityiskohtaisia henkilökuvia. Ostajaprofiilit eivät kuitenkaan ole todellisia henkilöitä, vaan yleistyksiä yrityksen olemassa olevista ja tavoittelemista asiakkaista. Ne pohjautuvat esimerkiksi nykyisille ja entisille asiakkaille tehtyihin kyselyihin. Usein ensimmäinen kysymys,...