Palvelut

Analysointi- ja auditointi

Autamme arvioimaan esimerkiksi yrityksesi markkinoinnin, nykyisten verkkosivujen tai verkkokaupan toimivuutta. Analyysien perusteella annamme kehitysehdotuksia, eli kerromme mitkä asiat voidaan tehdä paremmin tulosten parantamiseksi. Näin kaikki tehtävät muutokset perustuvat tietoon.

Verkkosivun käytettävyysanalyysit

Käytettävyys on yksi verkkosivun tärkeimpiä ominaisuuksia. Huonosti käytettävät sivut aiheuttavat myynnin menetyksiä yrityksille. Käytämme mm. HotJaria ja Google Analyticsia verkkosivujen käytettävyyden analysoinnissa. Sekä Google Optimizea A/B -testauksessa. Lue lisää verkkosivujen käytettävyydestä.

Blogi

Verkkokauppa brändin rakentamisen apuna?

Tuotetietojenhallinnan työkaluja tarjoavan Salsifyn tekemät kyselytutkimukset osoittavat, että verkkokaupan sisällöillä on väliä. Toisessa tutkimuksessa tarkasteltiin kuluttajabrändien verkkokauppaa. Tutkittavana oli muun…

Lue lisää >

Google Analytics: Konversio

Tässä blogisarjassa tarkastelemme Google Analyticsin tärkeimpiä mittareita. Tällä kertaa aiheena on konversio (conversion).  Konversio: seuraus tuloksellisesta markkinoinnista Liiketoiminnalle tulee aina…

Lue lisää >

Verkkosivujen huono käytettävyys ajaa asiakkaat kilpailijalle

Yrityksen kotisivujen suunnittelussa hyvä käytettävyys ei ole toissijainen asia. Jos asiakas saapuu sivustolle etsimään palvelua tai tuotetta, mutta ei löydä…

Lue lisää >