Palvelut

Suunnittelu

Tuloksellinen markkinointi lähtee suunnittelusta. Tarjoamme asiantuntevat markkinoinnin suunnittelupalvelut markkinointistrategiasta hakukoneoptimointiin. Autamme myös arvioimaan jo tekemänne markkinoinnin onnistumista. Markkinoinnin kokonaiskentän ymmärtäminen on olennaista oikeiden kanavien ja menetelmien valitsemiseksi. Meillä on yli kymmenen vuoden kokemus menestyksellisen markkinoinnin suunnittelusta ja tuottamisesta.

Ostajaprofiili ja ostopäätöspolku

Jokaisen yrityksen tulisi suunnitella markkinointinsa asiakaslähtöisesti. Vain asiakaslähtöisyyteen perustuva markkinointi voi tuottaa tuloksia. Parhaat työkalut asiakaslähtöisen markkinoinnin toteuttamiseksi ovat ostajaprofiili ja ostopäätöspolku, joiden avulla yritys voi rakentaa toimivaa markkinointia. Lue lisää ostajaprofiileista ja ostopäätöspoluista.

Erottautumistekijät

Erottautumistekijät ovat osa markkinointia ja oman asiakkaan auttamista ostopolulla. Ilman erottautumistekijöitä yrityksen markkinointi menee hukkaan. Yrityksen tulee tuntea mitä viestejä omalle ihanneasiakkaalle kilpailijat markkinoivat, ja rakentaa omat erottautumistekijät ihanneasiakasta palvellen. Lue lisää erottautumistekijöistä.

Konseptin suunnittelu

Onko sinulla tavoite, mutta et tiedä miten tavoitteeseen voisi päästä? Olemme tunnistaneet erilaisia yritysten tavoitteita ja ongelmia vuodesta 2006 lähtien. Olemme dokumentoineen ongelmat, niiden syyt ja sopivat ratkaisut omaksi tietopankiksemme. Esimerkiksi Luxury Collection Automobilesin ongelman "Aika ei riitä markkinointiin" ratkaisimme automatisoimalla SoMe -postauksia, mikä nosti verkkosivujen vierailijamäärät yli 3x ja auttoi yrityksen tekemään myyntiennätyksen kesällä 2020.

Markkinoinnin automaatioiden suunnittelu

Onko tavoitteenne kasvattaa myyjien "klousaus" -prosenttia? Tarjoukset pitäisi saada useammin maaliin ja tarjouspyyntöjäkin pitäisi saada enemmän. Vastaus saattaa olla markkinoinnin automaatio. Menestystarinat on Active Campaign:n partneri ja olemme toteuttaneet monia asiakkaiden arkea halpottavia automaatioita.

Blogi

Erottautumistekijät – Kilpailijoista erottautuminen

Mikä on vaikeinta markkinoinnissa? 15-vuoden markkinointikokemuksella väittäisin, että suurin osa yrittäjistä ja markkinointipäälliköistä vastaisi: myynti. Väitän, että markkinoinnin tehtävä ei…

Lue lisää >

Brändin rakentaminen verkossa

Yrityksen brändi-identiteetti on ihmisten muodostama mielikuva kyseisestä yrityksestä. Ja tämä mielikuva on summa kaikesta kuullusta, nähdystä ja yrityksen kanssa koetusta….

Lue lisää >

Näin varmistat, että sisällöntuotannon ulkoistaminen toimii

Haluaisitko kirjoittaa yrityksellenne blogia tai verkkosivuillenne uutta sisältöä, mutta syystä tai toisesta kynä ei sauhua? Monessa yrityksessä sisällöntuotanto junnaa, ja…

Lue lisää >