Palvelut

Mainonta

Toteutamme Google Ads- ja sosiaalisen median markkinointikampanjat. Asiantuntijoina tehtävämme on arvioida teille parhaiten sopivat palvelut esimerkiksi toimialanne huomioiden. Palveluihin sisältyvät aina säännöllinen raportointi ja palaverit, joissa käymme läpi markkinoinnin tuloksia. Dataan perustuen optimoimme kampanjoita aina tarpeen mukaan.

Google Ads

Toteutamme menestyvää Google Ads -markkinointia. Asiantuntijamme ovat sertifioituja Googlen ammattilaisia ja osaavat yhdistää Google Ads -osaamisen liiketoimintaanne optimaalisella tavalla. Palvelumme sisältävät säännölliset raportit ja tapaamiset asiakkaan kanssa. Kanssamme saat oman asiantuntijan Google Ads -markkinointiin. Lue lisää Google -markkinoinnista, joka mahdollistaa paljon muutakin, kuin hakusanamainontaa.

SoMe -markkinointi

Toteutamme sosiaaliseen mediaan sisällöntuotantoa ja mainontaan. Paras tulos saadaan yhdistämällä molemmat toimivaksi kokonaisuudeksi. Lue lisää Facebook -mainonnasta.

Bannerimainonta

Google Display Network -bannereilla voidaan vaikuttaa myyntisuppilon yläpäähän, eli tietoisuus ja tiedonhaku -vaiheisiin. Täysin kylmiin liideihin esimerkiksi lokaatio ja sukupuolikohdistuksilla, ja hieman lämmenneisiin liideihin itse luoduilla custom -yleisöillä. Luonnollisesti mikäli käytettävissä oleva budjetti on rajallinen, keskitytään yleensä jälkimmäisiin. Lue lisää bannerimainonnasta.

Hakukoneoptimointi

Googlen tärkein tehtävä on tarjota käyttäjilleen parasta mahdollista sisältöä. Tämän vuoksi hakukoneoptimoinnissa pärjää, kun tarjoaa asiakkailleen ja potentiaalisille asiakkailleen parasta mahdollista sisältöä verkkosivuilla. Menestystarinat on tehnyt hakukonemarkkinointia (hakusanamainonta ja hakukoneoptimointi) 15-vuotta. Lue lisää hakukoneoptimoinnista.

Sisältömarkkinointi

Toteutamme yrityksille säännöllisesti uutta sisältöä yritysten blogeihin, mainoksiin ja verkkosivuille. Lue lisää sisältömarkkinoinnista.

Blogi

Hakusanamainonta vai hakukoneoptimointi?

Onko hakusanamainonta parempi kuin hakukoneoptimointi? Vai onko asia päinvastoin? Tätä kysymystä moni yrittäjä ja markkinoija pohtii miettiessään mihin sijoittaa hakukonemarkkinoinnissa….

Lue lisää >

Google Display -mainonta, eli bannerimainonta

Bannerimainonta Googlen kautta (Google Display Network, eli GDN) on aliarvostettu mainosmuoto, osin siitä syystä, että sitä käytetään huonojen kohdistusasetusten kautta…

Lue lisää >

Paras ja nykyaikaisin Google -markkinointi

Huomattavan moni ajattelee vieläkin, että Google -markkinointi on ainoastaan hakusanamainontaa. He ovat oikeassa, mutta vain osittain. Nykyaikainen Google -markkinointi mahdollistaa…

Lue lisää >