Menestystarinat logo
Brändin uudistaminen

Brändin uudistaminen

Brändin rakentaminen
Brändin rakentaminen

Brändin uudistaminen

Brändien uudistaminen on tosi nastaa puuhaa. Siinä suunnitellaan, minkälaisia fiiliksiä firmojen pitäis herättää. Me kutsutaan brändityötä yrityspersoonien rakentamiseksi, siinä saa olla tosi ytimessä. Yleensä me aloitetaan brändityö ongelman määrittämisellä. Mitä sillä brändityöllä halutaan saavuttaa.

Ota yhteyttä arrow
Influencer-markkinointi

Empaattisuus

Olemme ylpeitä lämminhenkisestä työyhteisöstämme, joka mahdollistaa yksilöllisen kasvun. Annamme jokaisen tulla nähdyksi ja kuulluksi. Annamme suuren arvon työntekijöittemme vahvuuksille. 

Rohkeus

Turvallinen työyhteisömme rohkaisee kokeilemaan uutta ja kyseenalaistamaan totutun. Uskallamme ottaa riskejä mutta harkittuja sellaisia. Olemme valmiita tunnustamaan virheemme ja myös oppimaan niistä. 

Omanarvontunto

Tunnemme arvomme asiantuntijoina ja yrityksenä. Emme laske itsellemme asettamiamme vaatimuksia minkään tai kenenkään vuoksi.

Brändin uudistaminen

Yrityksen brändimielikuva rakentuu kaikesta yrityksen ja sen sidosryhmien välillä tapahtuvasta vuorovaikutuksesta, kuten yhdessä koetusta, nähdystä ja kuullusta. Brändiä tulee toteuttaa johdonmukaisesti kaikessa yrityksen toiminnassa ja viestinnässä, sisäisesti ja ulkoisesti.

Menestystarinat aloittaa brändityön kirkastamalla yrityksen vahvuuksia, missiota, visiota, arvoja ja yrityskulttuuria. Näiden asioiden tuleminen näkyviksi yrityksen jokapäiväisessä toiminnassa synnyttää ainutlaatuisen brändi-identiteetin. Markkinoinnin asiantuntijana voimme tukea brändiänne johdonmukaisesti kaikissa niissä digitaalisissa kanavissa, joissa teille tärkeät ihmiset viettävät aikaa. Brändinne mukaisesti toimien, tarinaanne pitkäjänteisesti kertoen ja asiakkaitanne esimerkillisesti auttaen ja palvellen jäätte positiivisesti ihmisten mieliin.

Brändiyhteistyön aloitamme aina tutustumalla yrityksen liiketoimintaan, sen kohderyhmiin ja positioon markkinoilla. Laadimme yritykselle strategian eli toimintasuunnitelman, joka kattaa yrityksen brändin ja sitä tukevat toimenpiteet. Brändityömme jalostuu ns. brändimanuaaliksi, joka toimii oppaana yrityksen jokapäiväisessä tekemisessä. Brändimanuaali pitää sisällään yrityksen visuaalisen ilmeen, tone-of-voicen eli äänensävyn sekä ohjeistuksen mainontaa ja markkinointia varten.

Onko brändäys tulossa ajankohtaiseksi tai mietitkö sen sopivuutta yrityksellesi? Voit varata kanssamme 15 minuutin puhelinkeskustelun aiheesta, niin selvitetään sen sopivuutta yrityksellesi.

Onnistunut brändäys kasvattaa yrityksen arvoa.

divider divider

Onnistunut brändäys kasvattaa yrityksen arvoa.

Viritetään firmasi markkinointi kuntoon.

Selvitetään, mitkä pullonkaulat kannattaa korjata ensin.

Ota yhteys