Graafinen suunnittelu


Graafinen suunnittelu
Me luultiin ennen, että porukalle oli ihan selkeetä mitä graafiset suunnittelijat tekee. Sit me todettiin, ettei se ihan mennykään niin. Meillä graafiset suunnittelijat on galaxin parhaita ongelman ratkojia. Niille voi heittää vaikka kysymyksen, että: ”Miltä näyttää nuorekas ja vastuullinen ohjelmistokehitysyhtiö, jossa kukaan ei ole koskaan tavannut toisiaan, mutta tekevät joka päivä töitä yhdessä luodakseen asiakkailleen parhaita verkkosovelluksia? Aivan. Tosta ne pystyy alkamaan graafisen suunnittelun. Ihan huikeeta.
Ota yhteyttäEmpaattisuus
Olemme ylpeitä lämminhenkisestä työyhteisöstämme, joka mahdollistaa yksilöllisen kasvun. Annamme jokaisen tulla nähdyksi ja kuulluksi. Annamme suuren arvon työntekijöittemme vahvuuksille.
Rohkeus
Turvallinen työyhteisömme rohkaisee kokeilemaan uutta ja kyseenalaistamaan totutun. Uskallamme ottaa riskejä mutta harkittuja sellaisia. Olemme valmiita tunnustamaan virheemme ja myös oppimaan niistä.
Omanarvontunto
Tunnemme arvomme asiantuntijoina ja yrityksenä. Emme laske itsellemme asettamiamme vaatimuksia minkään tai kenenkään vuoksi.
Graafinen suunnittelu
Visuaalisuus on olennainen osa tavoitteellista viestintää, jolla pyritään vaikuttamaan sen vastaanottajan ajatuksiin ja mielikuviin aiheesta. Tehokas viesti on kokonaisuus, jossa teksti ja visuaalisuus kulkevat käsi kädessä – ja jossa graafisella kerronnalla on oma tärkeä painoarvonsa kohdeyleisön huomion kiinnittämisessä, mielenkiinnon herättämisessä, elämyksen tuottamisessa ja brändi-identiteetin rakentamisessa.
Graafista osaamista voidaan hyödyntää hyvin laaja-alaisesti, niin digitaalisen kuin printtimainonnankin suunnittelussa ja toteutuksessa, verkkosivua elävöittämässä, animaatioina, some-uutisvirtaa rikastuttamassa, opasteissa, yritysilmeen ja tuotepakkausten ulkoasun suunnittelussa, kuvituksissa jne.
Tukeeko yrityksenne visuaalisuus tietoisesti sitä viestiä, jota haluatte itsestänne kertoa? Menestystarinoilta saat brändiäsi tukevan visuaalisen materiaalin. Varaa tästä 15 minuutin keskusteluaika.
Suunnitellaan menestyksesi ilme.
Suunnitellaan menestyksesi ilme.

Viritetään firmasi markkinointi kuntoon.
Selvitetään, mitkä pullonkaulat kannattaa korjata ensin.
Ota yhteys