Referenssit

Pantherline kasvattaa tunnettavuuttaan digimarkkinoinnilla

Kuljetus- ja logistiikkapalveluita tarjoava Pantherline on ollut Menestystarinoiden asiakas vuodesta 2018, mistä lähtien yrityksen digimarkkinointia on kehitetty Google Ads- ja Display-mainonnan keinoin. Yhteistyön tärkein päämäärä on ollut nostaa Pantherlinen profiilia alansa toimijana.

Pantherlinen toimitusjohtaja Sami Timmer kertoo, ettei yrityksessä tehty aiemmin digimarkkinointia oikeastaan lainkaan. Markkinointi on ollut toimitusjohtajan omilla harteilla.

– Kukaan toimialan ulkopuolinen ei tiennyt, keitä olemme. Tavoite oli saada lisää tunnettavuutta sekä enemmän tarjouspyyntöjä ja liidejä, hän toteaa.

Valitessaan kumppania digimarkkinointiin Timmer teki vertailua palveluntarjoajien välillä päätyen Menestystarinoihin. 

– Valitsin heidät markkinointikumppaniksi, sillä heidän kanssaan synkkasi parhaiten.

Pantherlinen toimitusjohtaja Sami Timmer.

Tiivistä yhteydenpitoa

Timmer kertoo, että markkinointitoimenpiteet ovat sujuneet erinomaisesti ja Menestystarinoiden puolesta heihin ollaan usein yhteydessä kampanjoiden kehittämiseen liittyvissä asioissa. Hän kiittääkin markkinointikumppaniaan tiiviistä yhteydenpidosta. 

Markkinointipalavereita järjestetään kolmen kuukauden välein. Niissä käydään keskusteluja markkinoinnin tilasta, katsotaan lukuja ja keskustellaan jatkotoimenpiteistä.

– Joka kerta on tehty jotain muutoksia. Aina ei mennä samalla vanhalla, vaan pyritään kehittämään mainontaa.

Timmer kertoo suosittelevansa Menestystarinoiden palveluita muillekin, jotka kaipaavat aktiivista markkinointikumppania. 

– Heillä on positiivista pöhinää, josta tykkään.

Paluu referensseihin