Referenssit

Verkkosivuprojektin tavoitteet

  • Wow-efekti
    • Wow-efektin syntyminen: kun yrityksen viesti tavoittaa asiakkaan kristallin kirkkaana, ja asiakkaan mahdollisiin kysymyksiin on osattu proaktiivisesti vastata
  • Ydinasiat kommunikoitava selkeästi
  • Asiat tuotava esille positiivisessa valossa, mahdollisuuksien kautta
  • Visuaalisesti sivujen oltava silmäiltävissä, otsikointi tärkeää
    • Huomioitava 3 sekunnin sääntö, jossa jokaisen sivun ydinasia löydyttävä silmäilemällä

Projektin tavoitteiden toteuttamiseksi käytimme käytettävyystutkimuksilla saatuja kokemuksia verkkosivujen layoutin ja sisällön rakentamiseksi.

Mirva Grann, Pharmadata Oy: ”Pidimme työskentelystä Menestystarinoiden kanssa. Projektijohto oli asiantuntevaa, jämäkkää ja vei projektia sovitulla tavalla eteenpäin. Hieman haasteita oli sovittaa yhteen useiden eri osastojen tarpeet verkkosivuilla. Olemme saaneet toivomaamme positiivista palautetta asiakaskunnastamme.”

Tutustu Pharmadata Oy:n toimintaan.

Menestystarinat Oy tekee räätälöityjä verkkosivuja asiakkailleen. Toteutamme noin 20 verkkosivuprojektia vuodessa. Kun olet uudistamassa verkkosivujasi, kysy myös meiltä etenemisehdotus!

Paluu referensseihin

Pharmadata pähkinänkuoressa:

  • Johtava apteekkialan tietojärjestelmiä ja tietoliikennepalveluja tuottava yritys
  • Pharmadatan arvot ovat: asiakaslähtöisyys, luotettavuus, edelläkävijyys ja asiantuntijuus