Julkaistu toukokuu 19, 2020
Pharmadata: verkkosivuprojektin tavoitteet:
- Wow-efekti
- Wow-efektin syntyminen: kun yrityksen viesti tavoittaa asiakkaan kristallin kirkkaana, ja asiakkaan mahdollisiin kysymyksiin on osattu proaktiivisesti vastata
- Ydinasiat kommunikoitava selkeästi
- Asiat tuotava esille positiivisessa valossa, mahdollisuuksien kautta
- Visuaalisesti sivujen oltava silmäiltävissä, otsikointi tärkeää
- Huomioitava 3 sekunnin sääntö, jossa jokaisen sivun ydinasia löydyttävä silmäilemällä
Projektin tavoitteiden toteuttamiseksi käytimme käytettävyystutkimuksilla saatuja kokemuksia verkkosivujen layoutin ja sisällön rakentamiseksi.
Mirva Grann, Pharmadata Oy: ”Pidimme työskentelystä Menestystarinoiden kanssa. Projektijohto oli asiantuntevaa, jämäkkää ja vei projektia sovitulla tavalla eteenpäin. Hieman haasteita oli sovittaa yhteen useiden eri osastojen tarpeet verkkosivuilla. Olemme saaneet toivomaamme positiivista palautetta asiakaskunnastamme.”