Referenssit

Julkaistu heinäkuu 15, 2021

Markkinointikumppanuus nosti Spraytecin näkyvyyden ja myynnin ennennäkemättömälle tasolle

Maalaamoteknologiasta ja maalaamon automaatioratkaisuista vuosikymmenien kokemuksen omaava Spraytec Oy luottaa markkinoinnin tehoon liiketoiminnallista kasvua tavoitellessaan. 

Yhteistyö on kirkastanut Spraytecin brändiviestiä

Puu- ja metalliteollisuuden tarpeisiin pintakäsittelyn laitteita ja linjoja toimittavan Spraytecin kasvutavoitteet ja halu erottautua muista alalla toimivista toimivat sykäyksenä markkinointiyhteistyön aloittamiselle Menestystarinoiden kanssa. Tämä vuonna 2019 alkanut yhteinen taival on ollut viemässä Sprayteciä kohti tavoitteita, ja kumppanuuden kautta saavutetut tulokset voidaankin nähdä loistavana osoituksena suunnitelmallisen markkinoinnin voimasta näkyvyyden ja myynnin kasvattamisessa.

Spraytecin toimitusjohtaja Petrik Eklundin ja Menestystarinoiden toimitusjohtaja Ville Holmin ajatustenvaihto markkinoinnin keinoista liiketoiminnan kehittämiseksi syveni pikkuhiljaa yritysten väliseksi yhteistyöksi. ”Päätökseeni valita Menestystarinat kumppaniksemme oli vaikuttamassa sekä järki että tunne. Koin, että Menestystarinat on oikean kokoinen kumppani meille”, kuvailee Eklund. 

”Menestystarinat on markkinoinnin strategisena kumppaninamme auttanut meitä kiteyttämään sitä viestiä, jota me haluamme itsestämme kertoa”, kuvailee Eklund.

Yhteistyö on tuottanut Spraytecille sen ihanneasiakkaita ilmentävät ostajaprofiilit ja markkinointisuunnitelman sekä kirkastanut yrityksen erottautumistekijöitä ja brändiviestiä. Tunnettavuutta ja suunnitelmallista brändikuvaa on rakennettu mm. Google-hakusanamainonnalla ja Facebook-mainonnalla Spraytecin ydinkohderyhmille kohdennettuna. Edessä on myös Spraytecille luodun uuden visuaalisen ilmeen käyttöön ottaminen.

Näkymällä ja erottautumalla jäät ihmisten mieliin

Aiemmin pitkälti omatoimisesti markkinointitoimenpiteitänsä hoitanut Spraytec on päässyt näkemään suunnitelmallisen markkinoinnin tekemisen tulokset tilauskantansa ennätyksellisen kasvun muodossa. 

”Huolellinen markkinoinnin suunnittelutyö ja näkyvyyden lisääminen Google Ads -hakusanamainonnan ja Facebook-mainonnan keinoin on tuonut meille selkeästi lisää kauppaa. Esilläolomme ja parantunut löydettävyytemme eri kanavissa ovat kasvattaneet ihmisten tietoisuutta meistä ja osaamisestamme.!

”Kevät 2021 on näyttäytynyt meille ennätyksellisenä, tilauskannan ollessa 2–3-kertainen kahden vuoden takaiseen tilanteeseen verrattuna”, toteaa Eklund tyytyväisenä.

Paluu referensseihin

 

Kevät 2021 on näyttäytynyt meille ennätyksellisenä, tilauskannan ollessa 2–3-kertainen kahden vuoden takaiseen tilanteeseen verrattuna”, toteaa Eklund tyytyväisenä.

”Olen kokenut Menestystarinoiden kanssa tehtävän pitkäjänteisen markkinoinnin yhteistyön vievän Spraytecin liiketoimintaa oikeaan suuntaan. Menestystarinat on luotettava ja ripeäliikkeinen kumppani, ja suosittelen heitä mielelläni muillekin!” kiteyttää Eklund.

Lataa: case_Spraytec