Referenssit

Julkaistu heinäkuu 15, 2021

Verkkokauppa Hifitalolle myyntiä monipuolisella mainonnalla: yli 2000 verkkokauppatilausta!

Korkeatasoisia hifituotteita verkossa myyvä Hifitalo on luottanut Menestystarinoiden asiantuntijuuteen vuodesta 2013 lähtien. Tämä pitkäaikainen markkinoinnin yhteistyö on tuonut Hifitalolle niin näkyvyyttä kuin myyntiäkin. Menestystarinoiden kantaessa vastuun verkkokaupan mainonnasta on Hifitalon väki voinut keskittyä asiakkaittensa palvelemiseen. Hifitalo tarjoaa laadukasta äänentoistoa arvostaville asiakkaillensa osaavaa apua yli 10 000 tuotteen valikoimallaan. Asiakkaan halutessa voidaan niin äänentoiston suunnittelu kuin asennuskin toteuttaa Hifitalon toimesta.

Audio Parts Global Oy:n toimitusjohtaja Janne Rosama kokee Menestystarinoiden tarjoamien palveluiden tuoneen merkittävää lisäarvoa Hifitalon liiketoimintaan: ”Myyntiin on saatu hyvää kehitystä mainonnan avulla. Yhteistyöstä on ollut suuri apu myös siinä mielessä, että minun ei ole tarvinnut itse perehtyä digimarkkinoinnin tekemisen yksityiskohtiin.”

Hifitalolle tehtävä markkinointi pitää sisällään monipuolisen paletin erilaisia mainonnan muotoja. Google Ads -hakusanamainonnalla ja Google Shopping -mainonnalla voidaan Hifitalon potentiaalisimpia asiakkaita auttaa juuri sillä hetkellä, kun he etsivät kaipaamaansa tuotetta hakukoneessa ja tätä kautta johdattaa heidät ostoksille Hifitalon verkkosivuille. Teksti-, kuva- ja videosisältöihin taipuvalla Google Remarketing -mainonnalla houkutellaan niitä asiakkaita, jotka ovat poistuneet Hifitalon sivuilta konvertoitumatta. Google Display -mainonnalla on puolestaan tärkeä rooli näkyvyyden ja tunnettuuden kasvattamisessa. Hifitalon aktiivinen esilläolo verkossa muuntuu korkealla todennäköisyydellä myynniksi siinä vaiheessa, kun asiakkaalla herää tarve ostaa korkealaatuinen hifituote kotiinsa, autoonsa tai veneeseensä. Vuonna 2020 tuotti Menestystarinoiden kanssa tehty markkinointi yli 2000 verkkokauppatilausta!

Tärkeä osa Menestystarinoiden tekemistä on myös mainonnan ja markkinoinnin tulosten analysointi, kuten mainontakulujen tuoton seuranta (ROAS, Return On Ad Spend) ja Life Time Value -perusteinen analysointi ja optimointi.

Paluu referensseihin

”Olen pitänyt Menestystarinoiden avoimesta ja aktiivisesta tyylistä viestiä markkinointimme tilasta ja tehtävistä toimenpiteistä. Olen kokenut saavani vastaukset kaikkiin kysymyksiini. Tarvittaessa voidaan mainontamuotojen erityispiirteitä vääntää minulle rautalangastakin”, kuvailee Rosama.

”Suosittelen Menetystarinoiden tarjoamia markkinoinnin palveluita muillekin, jotka kaipaavat buustia verkkokauppansa myyntiin”, tiivistää Rosama.

Lataa: case_hifitalo