Säätilaan perustuva Google-mainonta

Ota yhteyttä


Säätilaan perustuva Google-mainonta

Hurraa! Kehitys kehittyy: Lanseeraamme juuri kevään kynnyksellä säätilaan pohjautuvan Google-mainonnan

Mistä kyse?

Pystymme määrittelemään mainosten esiintymisen Googlen hakutuloksissa tai Display -verkostossa sen perusteella paistaako vai sataako. Käytännössä kampanjoita voidaan hinnoitella säätilan mukaisesti.

Kenelle sopii?

Tyypillinen tilanne säätilan mukaan tehtäviin muutoksiin on, jos yrityksen tuotteiden kysyntä liittyy säätilaan. Esimerkiksi vaatekaupat, kosmetiikka, rengasliikkeet, jne.

Mitä maksaa?

Kustannukset tulevat asiakaskohtaisen koodin tekemisestä ja asentamisesta, palvelun käynnistämisestä säätilatiedon palvelun tarjoajan kanssa ja toiminnan valvomisesta. Kustannuksiin vaikuttaa kuinka monen alueen säätilaa valvotaan ja kuinka paljon muutoksia kampanjaan tehdään.

Miten aloitan?

Ota yhteyttä! tai soita 09 2316 3118