Hanna vastaa Menestystarinoissa inbound-markkinoinnista ja sen kehityksestä. Hänen luokseen tullaan markkinoinnin alkuvaiheen toimenpiteissä: hän auttaa pohtimaan, kenelle markkinointia tehdään ja millä viestillä.

Hanna kehittää markkinointia kokonaisvaltaisesti. Hänen tontilleen kuuluu esimerkiksi ostajaprofiilien ja ostopäätöspolkujen tekeminen. Myös markkinoinnin automaatio on yksi Hannan vahvuuksista.

Hän tunnistaa yrityksen erottautumistekijätsuunnittelee ja analysoi sisältöjä sekä pystyy peilaamaan nykytilaa ja tavoitteista toisiinsa. Kauppatieteiden maisterin ajattelussa myynti, markkinointi ja IT-osaaminen yhdistyvät toisiinsa. Hän tekee markkinointia tavalla, joka tukee myyntiä.

Sekä töissä että vapaa-ajalla Hanna on aktiivinen ja aina monessa mukana. Myös Menestystarinoissa hän on ehtinyt tehdä monenlaisia hommia. Hän vastasi aiemmin verkkosivuprojekteista, mutta nykyään keskittyy enimmäkseen inbound-markkinointiin ja strategiseen markkinointiin.