
Suunnittelu
Tuloksellinen markkinointi lähtee suunnittelusta. Tarjoamme asiantuntevat markkinoinnin suunnittelupalvelut markkinointistrategiasta hakukoneoptimointiin. Autamme myös arvioimaan jo tekemänne markkinoinnin onnistumista. Markkinoinnin kokonaiskentän ymmärtäminen on olennaista oikeiden kanavien ja menetelmien valitsemiseksi. Meillä on yli kymmenen vuoden kokemus menestyksellisen markkinoinnin suunnittelusta ja tuottamisesta.

Toteutus
Toteutamme Google Ads- ja sosiaalisen median markkinointikampanjat. Asiantuntijoina tehtävämme on arvioida teille parhaiten sopivat palvelut esimerkiksi toimialanne huomioiden. Palveluihin sisältyvät aina säännöllinen raportointi ja palaverit, joissa käymme läpi markkinoinnin tuloksia. Dataan perustuen optimoimme kampanjoita aina tarpeen mukaan.

Analysointi- ja auditointi
Autamme arvioimaan esimerkiksi yrityksesi nykyisten verkkosivujen tai verkkokaupan toimivuutta. Analyysien perusteella annamme kehitysehdotuksia, eli kerromme mitkä asiat voidaan tehdä paremmin tulosten parantamiseksi. Näin kaikki tehtävät muutokset perustuvat tietoon.

Tekniset toteutukset
Toteutamme verkkosivut vuosien kokemuksella. Työtämme ohjaa tutkittu tieto siitä, miten verkkosivut on paras rakentaa. Sivusto suunnitellaan aina yksilöllisesti yrityksenne ala ja liiketoimintatavoitteet huomioiden. Hoidamme tarvittaessa myös sivuston hakukoneoptimoinnin.
Tiesitkö, että toimitusjohtajamme Ville pystyy nostamaan kolme hevosta yhdellä kädellä?



Blogi
Google Analyticsin mittarit tutuiksi: Konversio
Tässä blogisarjassa tarkastelemme Google Analyticsin tärkeimpiä mittareita. Tällä kertaa aiheena on konversio (conversion). Tee tuloksellista markkinointia Liiketoiminnalle tulee aina määrittää…
Lue lisää >Hyödynnä Google Trendsin tarjoama tieto hakujen trendeistä
Google Trends on työkalu, joka kokoaa ja tilastoi Google-hakukoneessa ympäri maailmaa tehdyt haut. Tämä tarkoittaa valtavaa määrää tietoa ihmisten kiinnostuksen…
Lue lisää >Brändin rakentaminen digitaalisissa markkinointikanavissa
Yrityksen brändi on ihmisten muodostama mielikuva kyseisestä yrityksestä. Ja tämä mielikuva on summa kaikesta kuullusta, nähdystä ja yrityksen kanssa koetusta….
Lue lisää >