Internet-maailmassa "kotisivut"-termiä käytetään usein viittaamaan verkkosivustoihin. Termiä voidaan käyttää viittaamaan koko sivuston fyysiseen ympäristöön, ei tiettyyn resurssiin, kuten asiakirjoihin, tietokantoihin, tiedostoihin jne. Tarkan määrityksen mukaisesti yrityksen kotisivut tarkoittavat verkkosivujen etusivua.

Mitä ovat verkkosivustot

Verkkosivustolla voi olla mikä tahansa määrä osia, kuten etusivu tai blogi-kirjoitus, mutta kyseinen yksittäinen sivusto tai sivuston osa on osa kokonaisuutta, eli sisältöä, rakennetta, navigointia, ulkoasua ja muita elementtejä.

Verkkosivusto on mikä tahansa interaktiivinen tai staattinen tieto- ja sisältöverkosto, joka on luotu tai tarkoitettu käytettäväksi ensisijaisesti tiedonhakuun, tai viestintään, ja joka on yleensä saatavana reaaliaikaisesti.

Tietyn aiheen verkkosivustoa voidaan pitää verkkosivuston ytimenä - kohta, josta kaikki muut tiedot löytyvät. Se voi sisältää kaiken muun mediasisällön, kuten videot, grafiikat, tekstin jne. Se voi sisältää myös navigointirakenteen tai tiedon organisoinnin.

Verkkosivusto voi sisältää tietoja missä tahansa tiedostomuodoissa ja -tyypeissä. Tiedot voivat olla tekstiä ja / tai kuvaa, tai mitä tahansa muuta mediasisältöä. Verkkosivusto voi myös sisältää verkkosivuja, jotka sisältävät tekstiä, kuvia tai muuta digitaalista mediaa, sekä muita linkkejä, jotka auttavat selaimia löytämään muita asiaan liittyviä tietoja.

Tiedot voi luoda yksi verkkosivuston suunnittelija tai ne voivat sisältää ammattiryhmien, mukaan lukien ammattimaiset web-kehittäjät, graafikot, kirjailijat, toimittajat ja muut, luoman työn. 

Verkkosivusto voi olla yhdistelmä tekstiä, grafiikkaa, piirroksia, valokuvia, videoita, ääntä ja interaktiivisia ominaisuuksia

Miksi verkkosivut ovat tärkeät?

Verkkosivusto on organisaation, ihmisryhmän, yrityksen, tuotteen tai tuotemerkin jne. esittely verkossa. Verkkosivusto on myös paikka viestintään tai tietojen keräämiseen tai paikka, jossa voimme jakaa kokemuksia, ideoita ja ajatuksia tai antaa tietoa muille. Yrityksen kotisivujen kehittäminen on tärkeä askel uuden tuotemerkin mainostamisessa tai uuden tuotteen lanseeraamisessa. 

Monet ovat sitä mieltä, että yrityksen kotisivuun tutustuminen on tärkeä vaihe uuden tuotemerkin markkinoinnissa. Uusi tuotemerkki alkaa usein toimia ja luoda brändiä ensin käyttämällä vain logoa ja yrityksen nimeä. Yrityksen kotisivut voi tarjota selkeän, ammattimaisen ja houkuttelevan kuvan tuotemerkistä.

Keneltä yrityksen kotisivuja voi ostaa, ja mihin hintaan?

Kotisivuja on kaikenlaisia ja kokoisia. Ne ovat yksi parhaista tavoista mainostaa brändiä, etenkin uutta tuotetta tai yritystä. Kotisivuston ostaminen ei kuitenkaan ole ilmaista; verkkosivujen tekijöillä voi hyvinkin olla suuria eroja hinnoissa. Googlesta etsimällä halvimmillaan WordPress -kotisivuja myydään noin 1000 €:lla (+alv.24%). Ei voi kuitenkaan ajatella, että tuolla hinnalla voisi saada kokonaista ammattilaisten tiimiä tekemään yritykselle kotisivut.

Menestystarinat tekee aina ammattitaidolla ja luotettavasti tarvitsemasi kotisivut, jotka tuottavat liidejä.

Voit luoda ainutlaatuisen verkkosivuston, joka eroaa muista yrityksistä. Tämä edellyttää ammattimaista verkkosivujen suunnittelua ja kehittämistä, mikä tietenkin maksaa, puhumattakaan vaadittavasta ajasta ja omistautumisesta tilaajan puolelta. 

Parhaita kotisivuja voi ostaa niiltä, joilla on pitkä kokemus sivujen tekemisestä ja joilla on paljon tietoa esimerkiksi asiakaskäyttäytymisestä, graafisesta suunnittelusta ja web-kehityksestä. Ne tarjoavat parasta laatua parhaaseen hintaan, ja näin saat parhaan hyödyn investoinnistasi.