Markkinoinnin automaatio

Ota yhteyttä


Hubspot ja Active Campaign – Markkinoinnin automaation eliittityökalut

eli kuinka löydät verkkosivuillesi piilotetut timantit

Potentiaalisten asiakkaiden tunnistaminen verkossa

Markkinoinnin automaation teho perustuu potentiaalisten ostajien tunnistamiseen verkkosivun liikenteestä. Kun tämä tehdään oikein, voit todella nostaa verkkosivujesi myynnin uudelle tasolle.

Markkinoinnin automaatio edellyttää oikeita toimintamalleja

Yksinkertaisimmillaan markkinoinnin automaation käynnistämiseen riittää, että verkkosivuillesi asennetaan maalipisteet, joissa käyttäjät tunnistetaan. Kun tunnistus on tehty, niin seurataan heidän käyttäytymistä verkkosivuilla. Kun käyttäjä saavuttaa tietyn pistetason, voidaan käyttäjälle toimittaa täysin personoituja viestejä verkkosivuilla tai lähettää sähköpostia.

Kenties tunnetuin verkkosivu, mikä on hyödyntänyt jo vuosia markkinoinnin automaatiota, on Amazon. Kenties olet saanutkin postia Amazonilta kun olet tutustunut heidän sivuilla tuotteisiin?

Markkinoinnin automaatio on tehokasta

Markkinoinnin automaation tehokkuus perustuu erityisesti oikea-aikaiseen ja personoituun viestintään. Riippumatta siitä tapahtuuko viestintä sähköpostitse tai verkkosivuilla, tavoitat potentiaalisen asiakkaan juuri, sillä hetkellä, kun hän miettii hankintoja.

Menestystarinoiden toimintatapa?

Haluatko tehdä kaiken itse vai haluatko koko paketin valmiina? Teemme markkinoinnin automaatiota järjestelmätoimituksesta palvelun kokonaistoimitukseen. Ole yhteydessä ja kysy lisää!