Blogi

9.4.2019 | Blogi, Sisältömarkkinointi Ulkoistettu sisällöntuotanto.

Näin varmistat, että sisällöntuotannon ulkoistaminen toimii

Haluaisitko kirjoittaa yrityksellenne blogia tai verkkosivuillenne uutta sisältöä, mutta syystä tai toisesta kynä ei sauhua? Monessa yrityksessä sisällöntuotanto junnaa, ja […]

Read More

22.3.2019 | Blogi, Sisältömarkkinointi Toimiva sisällöntuotanto.

Millainen on toimivan markkinointisisällön kaava?

Toimivan sisällön tuottaminen on haaste, johon moni yritys ja markkinoija haluaisi löytää yksiselitteisen ratkaisun. Onko olemassa kaavaa, jonka avulla voidaan […]

Read More

7.12.2018 | Blogi, Sisältömarkkinointi Vaikuta sisällöilläsi.

Näin teet sisältömarkkinointia, joka koskettaa oikeita ihmisiä

Sisältömarkkinoinnin tärkeys on jo ymmärretty useissa yrityksissä, mutta ennen kuin sisältöjä lähdetään luomaan, on selvitettävä, kenelle markkinointia tehdään. Sisältömarkkinoinnin onnistumisessa on ratkaisevaa, että asiakas löytää yrityksen kertomista tarinoista jotain, mikä koskettaa juuri häntä. Markkinoijilta vaaditaan siis empatiaa – heidän on osattava astua asiakkaan saappaisiin voidakseen tehdä tehokasta markkinointia.

Read More

7.11.2018 | Blogi, Sisältömarkkinointi Henkilökohtaisempaa markkinointia ostajaprofiilien avulla.

Miksi ostajaprofiilien rakentaminen kannattaa?

Ostajaprofiilit ovat osittain fiktiivisiä, mutta asiakastuntemukseen perustuvia yrityksen ihanneasiakkaita. Niiden tehtävä on auttaa kohdistamaan markkinointia juuri oikeille henkilöille. Ostajaprofiilit eivät […]

Read More

15.10.2018 | Blogi, Sisältömarkkinointi Tunteisiin vetoava markkinointi.

Miksi tunteet ratkaisevat markkinoinnissa?

Mikä saa sinut ostamaan tietyn tuotemerkin tuotteen yhä uudelleen tai suosimaan yhtä liikettä yli muiden? Vastatessaan kysymykseen ostajat antavat usein […]

Read More

7.9.2018 | Blogi, Sisältömarkkinointi Määrittele asiakkaasi ostopolku.

Eivätkö markkinointiponnistukset tuota tulosta? Ota asiakkaasi ostopolku haltuun

Eikö yrityksesi kauppa kulje, vaikka markkinointiin on panostettu ja useita keinoja kokeiltu? Jos bloggaaminen, some-markkinointi ja hakukoneoptimointi eivät tunnu tehoavan, […]

Read More